

Natuurhuisje
Schaamteloos vakantie vieren
Het groeiende bewustzijn leidt tot toenemende schaamtegevoelens bij vakantiegangers. Gelukkig biedt Natuurhuisje een oplossing. Vanuit dit inzicht ontstond het idee: bij Natuurhuisje kun je vakantie vieren zonder schroom. Je vliegt niet, maar geeft iets terug aan de natuur terwijl je de vrijheid hebt om jezelf te zijn in de natuur.
In onze eerste campagne, waarbij we tevens onze branding en pay-off introduceerden, hebben we mensen meteen wakker geschud met één krachtige boodschap: “Niet vliegen, wel landen.” Hiermee wilden we laten zien dat je niet ver hoeft te reizen om de prachtige natuur te ervaren.
Dit statement werd tot leven gebracht op radio, online, outdoor en sociale media en illustreerde wat het vakantiegevoel bij Natuurhuisje werkelijk betekent.
In de vervolgcampagne werd “Niet vliegen, wel landen” aangevuld met nieuwe statements zoals “Geen vertraging, wel vertragen” en “Niet online, wel verbonden”. Dit werd onderstreept door een documentaire fotografie stijl, waardoor je het gevoel kreeg deel uit te maken van iemands vakantieleven.
Deze case is bekroond met een bronzen Lamp voor copy en 2 bronzen Esprix Awards in de categorieën consumer services en business for good.
.
- Client:
- Mark Thompson
- Services:
- Design, Branding, Mobile